Zooplus – czy warto robić tu zakupy dla swoich podopiecznych?

Strona zooplus.pl
Strona zooplus.pl

[kkstarratings]Zooplus.pl jest sklepem internetowym, który ma w swoim asortymencie różne produkty dla zwierząt. Właścicielem sklepu jest przedsiębiorstwo Zooplus AG. Jest to niemiecka firma, która swoją siedzibę ma w München. Ponadto spółka posiada oddziały w Krakowie, Genui, Strasburgu oraz Oxfordzie. Przedsiębiorstwo prowadzi sklepy na terenie całej Europy, w sumie w dwudziestu państwach, na przykład we Francji, Hiszpanii, Austrii, Słowacji, Finlandii i innych. Serwis istnieje od ponad dziesięciu lat.

Sklep oferuje produkty dla psów, kotów, koni, ptaków (papug, gołębi, kanarków, ptaków egzotycznych oraz dzikich ptaków), świnek morskich, królików, myszy, szynszyli, rybek, czy żółwi. W przypadku psów w ofercie są: karmy suche i mokre, psie przysmaki, suplementy diety, zabawki, smycze, obroże, szelki, legowiska, ubranka, budy oraz akcesoria pielęgnacyjne. Dla kotów sklep ma w sprzedaży: karmy, żwirki, drapaki, kocie przysmaki, suplementy diety, kuwety, kosmetyki pielęgnacyjne, drzwiczki, legowiska, miski, czy zabawki.

Natomiast właściciele rybek mogą kupić: akwaria, pompy, filtry, pokarm dla rybek, sztuczne rośliny, elementy dekoracyjne, oświetlenie, podłoże i inne. Marka oferuje produkty różnych marek, na przykład: Orijen, Pro Plan, Josera, Felix, czy Bozita. Klient ma do wyboru kilka form płatności: karta kredytowa, przelew na konto bankowe lub przez PayPal oraz opcję płatności przy odbiorze.

Click to rate this post!
[Total: 5 Average: 2.6]

Zooplus - opinie użytkowników:

  1. mnie się ten sklep podba bo maja dużo większy wybór niż w sklepie zoologicznym który jest w pobliżu mojego domu, ostatnio często tutaj kupuje i nie narzekam.

    Odpowiedz
  2. Ceny są troszkę wysokie, ale za to jest ogromny wybór bo ma psa, któremu ciężko kupic akcesoria, a tutaj jednak znajduje odpowiednie

    Odpowiedz
  3. Przejdź do strony Zooplus

  4. naprawdę jestem zaskoczony ogromnym wyborem, znajdzie się coś dla każdego zwierzaka. Nie zawsze maja tanio jednak i tak uważam, ze warto.

    Odpowiedz
  5. Mnie sklep zooplus podobał się i to bardzo aż do ostatnich zakupów, gdy to z winy sklepu moje zamówienie zostało zniszczone prze kuriera GLS. Sklep olewa moją reklamację twierdząc że wszystko jest w porządku. Jest kilka profesjonalnych e-sklepów z równie dobrą ofertą. Na zooplus szkoda czasu i nerwów. Kontak ze sklepem żaden, pan z infolinii nic nie wie… żenujące.

    Odpowiedz
  6. Sklep jest ok. Natomiast kurierzy GLS i DPD to masakra…czekasz na paczkę tygodniami. Dobrze że wybieram płatność przy odbiorze bo w innym przypadku musisz człowieku paczkę odebrać a to że po 3 tygodniach i w stanie jakby ktoś po niej czołgiem przejechał to mało istotne bo kto by się tym przejmował?

    Odpowiedz
  7. Nie zgadzam się z opinią użytkownika „ciuciull”. Jestem od jakiegoś czasu klientką zooplusa, od początku współpracy jestem bardzo zadowolona. Za każdym razem jestem obsłużona z godnością i powagą, a co do sklepu? Jeśli jesteś klientką/em, to w Twoim dobrze pojętym interesie jest posiadać telefon do właściwych ludzi i do nich się zwracać. Łączę pozdrowienia

    Odpowiedz
  8. Wielokrotnie już robiłam zakupy w zooplus dla moich podopiecznych bezdomnych kotów. Każde zamówienie było zgodne z oczekiwaniami. Paczki odpowiednio zabezpieczone. Krótkie terminy realizacji. Moje zamówienia zawsze były z płatnością za pobraniem i kurierem z GLS . Każda dostawa bez uwag. Kilka zamówień realizowałam telefonicznie i obsługa była bardzo pomocna i życzliwa.

    Odpowiedz
  9. Pani na infolinii rzuciła słuchawkę w trakcie zgłaszania usterki w zamawianiu przez formularz internetowy. Tyle w temacie „z godnością i powagą”.

    Odpowiedz
  10. Dno poniżej jakiegokolwiek dna. Wysłano mi klatkę(wielka klatka, ciężka duża paczka) w stanie tragicznym. Klatka UŻYWANA i USZKODZONA. Były jednoznaczne ślady używania, wyglądała na wcześniej już NIE RAZ odsyłaną. To jeszcze nic, ZERO ZABEZPIECZENIA podczas transportu!!ZERO.Metalowe części klatki szorowały jedna o drugą,więc była masa uszkodzeń w lakierze. Akcesoria luzem wrzucone do kuwety,walały się po niej powodując uszkodzenia całej kuwety. Uszkodzone było wszystko,łącznie z elementami łączeniowymi(wielkie wgięcie,masa rys), a same metalowe części klatki nie pasowały do dachu klatki. Podejście do klienta-DNO, zero odpowiedzialności za własne błędy, masz jako klient płacić do końca, bo stracony czas, nerwy i cała reszta jest bezcenna i nic ci za to nie dadzą. UWAGA-klatkę chcieli z powrotem, czyli TRAFIŁA DO SPRZEDAŻY ponownie-odrażające i nieuczciwe,delikatnie mówiąc!. Do tego cenzurują negatywne komentarze, przez co nie dowiesz się od innych co kupujesz. Niech każdy zapyta siebie, czym jest ta firma.

    Odpowiedz

Przejdź do strony Zooplus

Dodaj komentarz