eObuwie – czy opłaca się kupować? Wasze opinie i doświadczenia zakupowe

Istniejąca od wielu lat marka eobuwie.pl stara się zapewnić swoim klientom możliwie najwyższą jakość usług. Z tego powodu stale rozwija swój sklep internetowy, który wykorzystuje dzisiaj najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Marka działa łącznie aż w 14 różnych krajach europejskich, w tym oczywiście na terenie Polski, posiadając obecnie bazę liczącą ponad 3 miliony klientów.

Ponad połowa z nich regularnie powraca do sklepu, co jest najlepszym dowodem na wysoką jakość sprzedawanych tam produktów. Na platformie handlowej można znaleźć dzisiaj już blisko 100 różnych kategorii produktowych. Ponad 450 największych na świecie marek i blisko 60 tysięcy produktów z najnowszych kolekcji to prawdziwy raj dla miłośników modnego obuwa. F

irma promuje przy tym aż 5 własnych marek i jako pierwsza na naszym rynku wprowadziła do sklepów stacjonarnych technologię trójwymiarowego skanowania stopy klienta.

eObuwie – historia powstania, właściciele

Dobrze znana na rynku marka swoją renomę buduje tak naprawdę od bardzo długiego czasu. Uruchomienie całej sprzedaży nastąpiło tak naprawdę już w roku 1996, oczywiście na terenie Polski. Wtedy to pojawiły się pierwsze sklepy stacjonarne, w których to firma rozpoczęła sprzedaż pierwszych kolekcji obuwia. Dynamiczny rozwój na polskim rynku trwał mniej więcej do 2012 roku.

W międzyczasie firma postanowiła spróbować swoich sił również w handlu online. Sklep internetowy został otwarty w roku 2006 i okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Już zaledwie 4 lata później spółka odnotowała wyższe zyski ze sprzedaży online, niż stacjonarnej. Nie oznacza to jednak, że firma zrezygnowała ze swoich stacjonarnych sklepów.

Idąc za ciosem, rozpoczął się dynamiczny rozwój marki na terenie całej Europy. Od roku 2013 firma otwierała swoje oddziały kolejno na terenie takich krajów, jak:

  • Czechy,
  • Słowacja,
  • Niemcy,
  • Rumunia,
  • Węgry,
  • Ukraina,
  • Bułgaria.

Na chwilę obecną eobuwie.pl działa już w 14 krajach łącznie z Polską, notując w ostatnim czasie ogromny wzrost zysków ze sprzedaży. Kiedy w roku 2015 zyski firmy liczono na około 150 milionów złotych, w roku ubiegłym dochody te prawie dobiły do miliarda złotych. To tylko pokazuje, jak ogromne jest zaufanie do produktów tej marki, i jak dużym cieszy się ona powodzeniem na rynku.

Główny asortyment

Nie trudno jest się domyślić, że firma skupia się przede wszystkim na sprzedaży obuwia. Znajdziemy tutaj kolekcje zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn, a do tego specjalne buty dedykowane dzieciom. W swojej ofercie firma proponuje obuwie wyłącznie najlepszych i najbardziej znanych na rynku marek. Jak można dowiedzieć się z oficjalnych informacji, buty pochodzą od sprawdzonych dostawców, a więc sklep ręczy za ich oryginalność. Warto tutaj podkreślić, że eobuwie.pl wykreowało również własne marki obuwia. Najbardziej znane z nich to niewątpliwie Sergio Bardi oraz Eva Minge.

Pewną część asortymentu oferowanego przez firmę stanowią różnego rodzaju akcesoria sportowe. W sklepie znajdziemy także na przykład czapki, zegarki czy paski. Dodatkową ofertę stanowią damskie torebki i tutaj firma ponownie może pochwalić się własną marką. Choć na stronie dostępne są produkty najlepszych producentów, to znajdziemy także tam rzeczy sygnowane marką Creole, która nieustannie się rozwija.

Sklepy stacjonarne

Pomimo dynamicznego rozwoju marki internetowej, firma nadal prowadzi swoje sklepy stacjonarne i bardzo dynamicznie je rozwija. Aktualnie na terenie kraju znajdziemy 10 sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, które niewątpliwie zaskakują swoją nowoczesnością i unikalnym podejściem do sprzedaży.

Wchodząc do takiego salonu nie znajdziemy wielu klasycznych rzędów półek z butami. Zamiast tego na klientów czekają ekrany, na których mogą oni dowolnie przeglądać ofertę dostępną w sklepie. Co ciekawe, w punktach stacjonarnych klienci mogą korzystać ze specjalnych skanerów stóp. To technologia niewątpliwie unikalna w naszym kraju. Skaner mierzy stopę w kilku różnych punktach dzięki czemu, jak gwarantują właściciele spółki, każdy klient może dopasować buty rozmiarem idealnie do własnych potrzeb.

Polityka zwrotów i reklamacji

Firma dosłownie na każdym kroku podkreśla, że sprzedaje wyłącznie produkty markowe, pochodzące od sprawdzonych dostawców. Z tego powodu wszyscy klienci otrzymują 2 lata gwarancji na kupione rzeczy. Nie ma tutaj znaczenia rodzaj zamówionego asortymentu, ani to, czy był on kupiony w cenie promocyjnej. Sama procedura reklamacji jest bardzo prosta. Sklep oferuje możliwość bezpłatnego wysłania reklamowanych produktów. Wystarczy wejść pod specjalny link kierujący na stronę InPost (znajduje się on na witrynie sklepu), aby wygenerować darmową etykietę i odesłać towar.

Również procedura zwrotów jest prosta. Eobuwie.pl daje aż 30 dni na dokonanie zwrotu. Oczywiście warunek jest jeden – rzeczy nie mogą nosić żadnych wyraźnych śladów ich użytkowania. Zwrotu dokonuje się poprzez wysyłkę towaru na wskazany na stronie adres. Firma po otrzymaniu towaru i zaakceptowaniu zwrotu oddaje pieniądze przelewem na wskazany numer rachunku bankowego.

Ceny i promocje

Na pewno wartym podkreślenia jest fakt, że sklep chwali się nie tylko szerokim wyborem produktów wyłącznie od najlepszych producentów. Dużą zaletą tej oferty ma być możliwość kupowania oryginalnych butów oraz akcesoriów w wyjątkowo przystępnych cenach. Wieloletnia współpraca z dostawcami oraz zamówienia na ogromną skalę sprawiają, że eobuwie.pl może negocjować wyjątkowo niskie ceny, które przekładają się na niższe ceny dla klientów.

Stałym punktem tego sklepu są jednak oferty promocyjne, dla których przeznaczona została nawet specjalna kategoria. Znajdziemy tam między inny końcówki serii czy wyprzedaże sezonowe, nierzadko z upustami sięgającymi 50% i więcej. Jak gwarantuje firma, wyprzedażowe produkty są w pełni wartościowe i udzielana jest na nie pełna, 2-letnia gwarancja.

Opinie

Czy eobuwie.pl cieszy się dobrą opinią pośród klientów? W 2016 roku marka zdobyła nagrodę za pierwsze miejsce w rankingu pośród sklepów internetowych na serwisie opineo.pl. To niewątpliwie bardzo istotne wyróżnienie, które dobrze świadczy o samej marce. W większości przypadków opinie są pozytywne i klienci chwalą sobie nie tylko atrakcyjne ceny. Pochlebne komentarze dotyczą również szybkiej realizacji wysyłki, bezproblemowego procesu realizacji zwrotu, jak i braku problemów przy reklamacji.

Marka posiada na swoim koncie mnóstwo istotnych nagród, pośród których znaleźć można, chociażby:

  • Gwiazdę Jakości Obsługi z 2017 roku,
  • Tytuł Gazeli Biznesu z 2015 roku,
  • Znak jakości Q,
  • Tytuł Dobra Marka 2016.

Nagród jest dużo więcej i z wszystkimi można zapoznać się bezpośrednio na stronie sklepu internetowego.

Czy warto kupować?

Naszym zdaniem eobuwie.pl to świetna opcja dla wszystkich tych osób, które lubią otaczać się markowym obuwiem. Warto zaglądać do oferty i poszukiwać okazji cenowych, gdyż te trafiają się naprawdę często. Może standardowe ceny nie zawsze są najniższe na rynku, ale za to niewątpliwie promocyjne i wyprzedażowe nierzadko potrafią zrobić duże wrażenie – oczywiście pozytywne.

Link promocyjny dla czytelników

Jeśli dotarliście aż do tego momentu, to mamy teraz dla Was bardzo atrakcyjną nagrodę. Jako nasi stali czytelnicy możecie skorzystać z atrakcyjnego linku promocyjnego, dzięki któremu obniżycie wartość swoich zakupów na stronie eobuwie.pl! Zapraszamy do korzystania.

Click to rate this post!
[Total: 26 Average: 2.2]

eObuwie - opinie z forum:

  1. robie tam zakupy przynajmniej raz w miesiacu, fakt ceny nie najnizsze, ale są to markowe produkty wiec nie ma sie czemu dziwic, miła obsługa

    Odpowiedz
    • Niestety ja dostałam podróbki a raczej repliki CK made in china !!!!!!!!!!!!!!!!!! obrzydliwe i oczywiście 40 to 42 rozmiar więc musze odesłać

      Odpowiedz
      • Teraz z chin jest prawie wszystko I oryginaly tam jest tania sila robocza teraz wszystko idzie by tanim kosztem,idzcie do sklepu I zobaczcie sami,ze I w sklepie wiekszosc z tych krajow,a nie zyjecie czasami adidosa I klepiecie glupoty.

        Odpowiedz
  2. Kupiłam tam dwa razy buty. Raz musialam wymienic na mniejszy rozmiar. Troche to wszystko trwalo ale nie robili problemow.

    Odpowiedz
  3. Kupuje u nich dosyć czesto i dotąd nie miałam żadnych problemów. Lubie u nich kupowac bo maja markowe buty w przystępnych cenach. Czasami zdarza mi sie wymienic ale odbywa sie to bez wiekszych problemów.

    Odpowiedz
  4. Wystarczy przeczytać komentarze w tym serwisie o sklepach oraz porównać je na innych niezależnych forach. Widać od razu, że ten portal to wielki pic na wodę.

    Odpowiedz
    • Nie mam wpływu na to, kto zamieszcza komentarze – staram się moderować te, które zdają się być pisane przez obsługę danego sklepu

      Odpowiedz
  5. Pierwszy raz mam zamair kupic buty w tym sklepie. Strasznie spodobały mi sie jedne szpilki i nie moge sie oprzeć. Zastanawiam się jednak czy jak rozmiar bedzie zły to bede mogla je bez problemu oddac?

    Odpowiedz
  6. STANOWCZO ODRADZAM !!!! W ofercie mają modele i rozmiary, których w innych sklepach są już niedostępne. Ponieważ mam nietypowy rozmiar stopy mam problem z kupieniem odpowiednich butów. W eobuwie próbowałam dwa razy i dwa razy zrobili ten sam numer. Po złożeniu zamówienia i oczywiście dokonaniu przelewu niemalże od razu dostałam e-maila że w wyniku błędu systemu oferta nie została zaktualizowana i że akurat ten model nie jest już dostępny i proponują mi inne modele, które oczywiście mi się nie podobają i nawet nie są w moim rozmiarze. Model z oferty sklepu znika ze strony. W takiej sytuacji proszę o zwrot wpłaconej kwoty i tu … czekam około miesiąca !!!!! A w tym czasie te same buty ponownie pojawiają się w ofercie sklepu na stronie !!!! Zdarzyło mi się to DWA razy więc nie mam złudzeń, że sklep mami klientów bogatą ofertą, żeby potem zmusić ich do zakupu badziewia a jak nie to zawsze mogą sobie przetrzymać cudze pieniądze i załatać jakoś budżet!!!! Nie mam czasu na takie rzeczy, ale to się nadaje do sądu!

    Odpowiedz
    • miałam podobną sytuację z torebką, z tym że ja wybrałam inną niby droższą ale sprzedali mi w tej samej cenie 🙂

      Odpowiedz
  7. Witam serdecznie. Niestety muszę przyłączyć się do osób, które mają negatywną opinię na temat tego sklepu. Zamówiłem klapki i tu muszę przyznać, przesyłka dotarła szybko. Tylko okazało się, że jeden klapek jest już używany (chyba był mierzony) napisy wytarte,a paski mocno wyciągnięte. Złożyłem telefonicznie reklamację, żądając wymiany na nowe wolne od wad, a oni przysyłają mi zwrot pieniędzy (niezła komunikacja osób w firmie). Następnie wysłali mi drugi egzemplarz. dotarł dość szybko. Tylko co?!!! Wróciły dokładnie te same klapki!!! Co za bałagan w firmie!!! oczywiście wszystkiego się wyparli! Na otarcie łez po 14 dniach dostałem nowe nie używane obuwie-sukces!!! Nawet przysłali mi kupony zniżkowe na nowe zakupy ale ja już niestety nigdy tam już nic nie kupię!

    Odpowiedz
  8. witam kupilam szpilki w tym sklepie -byl to moj pierwszy zakup butów w internecie -buty szybko przyszly bardzo mi sie podobaly ale niestety za duze, zwrot za posrednictwem paczkomatu zakup byl 7 maja a 19 zwrot pienidzy na konto -nie mozge narzekac

    Odpowiedz
  9. Kupiłam buty adidasa, po paru dniach przeglądałam te same na Zalando, zwróciłam uwagę na to, że z tyłu jest znaczek 'wygrawerowany’ na 'przeciągniętej’ podeszwie na pięte, a w butach z eobuwie takie nie ma. Wychodzi na to, że to podróby. Dokonałam zwrotu, najpierw kazali mi samej opłacić, ale zarządzałam bezpłatnego, rozważałam zgłoszenie tego na policję. Nie polecam, ciągle się upierają, że mają tylko oryginalne, śmieszne.

    Odpowiedz
  10. Potwierdzam, że nie zamieszczają negatywnych opinii. Kupiłam pantofle TAMARIS z jasnej skóry – buty wygodne, ale ładne tylko do pierwszego opadu deszczu :-(. Tak niestety było z moimi pantoflami – po pierwszym małym deszczu (nawet nie ulewie) na pantoflach pozostały brzydkie zacieki i plamki. Nowe buty i już zniszczone. Reklamowałam je, ale rzeczoznawca uznał, że uszkodzenia powstały w wyniku złego użytkowania – no cóż nie mam wpływu na pogodę i nie noszę ze sobą kaloszy na wypadek zmiany aury. Od kilku dni próbuję dodać swoją opinię i niestety – nie pojawia się. Będę jeszcze próbowała, a po przeczytaniu zamieszczonych tu komentarzy, zastanawiam się, czy moje buty też były oryginalne. Na pewno na EOBUWIE nie zrobię już zakupów, a dla potencjalnych klientów obuwia TAMARIS zamieszczam informację, że „W BUTACH Z JASNEJ SKÓRY NALEŻY CHODZIĆ TYLKO W DNI BEZDESZCZOWE!!!”.

    Odpowiedz
  11. Kupiłam u nich botki „KHIRO” listopad/grudzień.Kosztowały ok 350zł .Były nie dobre.Poprostu nie pasowały do nogi .Odesłałam je ale nie było problemu ze zwrotem pomimo że chodziłam w nich po domu w nadziei że jakoś się ułożą do nogi.Transakcja trwała około miesiąca(zakup i zwrot) ale bez problemów.Teraz te same buty podniesione są do ceny 559zł i jako obniżka 36% kosztują 359zł. Widzę też inne marki zrobione podobnie.Dla mnie to nie marketing ,tylko oszustwo.

    Odpowiedz
  12. Buty są słabe rozwalają się w niespełna 5 miesięcy, przy czym są bardzo szanowane. Reklamacja zerowa. Zastanówmy się czy warto wydać ponad 200 zł na coś co nie jest jak dawne Converse…. Gdzie podziało się dawne super CONVERSE, czy to pora na gorzkie pożegnanie i co było to nie wróci ? A może to sklep eobuwie ma swoje za pazurami w tej sprawie ? Piszcie wszystko na ten temat. Mam dowody jak wygladaja popękane podeszwy w trampkach.

    Odpowiedz
  13. A ja jestem zadowolona z zakupów w eobuwie. Kupuję tam buty dla syna i nie mam do czego się przyczepić. Już dobrych kilka par kupiłam i 2 pary reklamowałam. Żadnych problemów z reklamacją, obie rozpatrzone pozytywnie.
    Jak najbardziej polecam

    Odpowiedz
  14. Nie polecam! ostrzegam przed zakupem obuwia w tym sklepie.Raz kupiłam botki niby skórzane.Na zdjęciach wyglądały ładnie,a w rzeczywistości paskudne.Złe wykonanie,pobrudzone,jakby przymierzane.Zwrociłam i otrzymałam pieniądze na konto.Teraz ponownie złożyłam zamówienie skuszona rabatem.Trampki zgodnie z tabelą na stronie 39 rozm wkładki 25,a 40 z wkładką 25,5.Co się okazało sugerując się rozm wkładki wzięłam za dużą 40.Buty zakurzone,zażólcone,z plamkami.Drugie buty w tym zamówieniu to DOPIERO NUMER! botki carinii oto wady: blaszki na obcacie złote wykonane z plasiku,pobrudzone klejem,złota farbka pościerana! suwaki bobrudzone czymś czarnym jakby pastą albo robione w garażu i psiukane sprayem czarnym.Przy suwaku było zadrapanie na tej niby skórze,a na czubku rysy.W jednym bucie wewnętrz, wkładka było krzywo przyklejona,jakby pod palcami pofalowana i to było wyczuwalne.I najlepsze zostawiłam wam na koniec: jeden but w rozmiarze 39, a drugi 38 !!!! odesłałam i czekam na szybki zwrot kasy,bo jak się wkurrrr to zgłoszę to na policję i aż mnie korci,aby powiadomić producenta carinii czy oby ktoś nie wykorzystuje jego nazwy,logo do sprzedawania szajsu.

    Odpowiedz
  15. kupiłam sandałki na koturnie na początku czerwca. Pod koniec dokładnie 30 zauważyłam że coś dziwnego stało się z jednym butem. Zapadła- załamała się koturna przez co chodziłam jak kaczka bo noga zapadała się do środka , Towar z jakiego wykonano koturnę był za słaby na moją wagę 72 kg??? Nadmieniam że w ciągu miesiąca nie chodziłam w nich codziennie a jeśli tak to tylko do i z pracy 200 metrów do przystanku.
    I co? dziś otrzymałam maila z eobuwie że reklamacja została nieuznana!!! Nigdy nic już u nich nie kupię i wszystkim opowiem co to za sklep!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  16. Zakupiłam w sklepie buty na początku czerwca. Ponieważ mieli jakąś zmianę systemu, przesyłka miała się opóźnić. Wysłali wiadomość, że towar w drodze. Po tygodniu niczego nie dostałam i skontaktowałam się ze sklepem. Okazało się, że nie wysłano do mnie butów…. Po niemal miesiącu, po licznych moich interwencjach, buty wysłano. Zamówiłam odbiór w paczkomacie. Oni zaproponowali że przyślą kurierem. Zrezygnowałam z takiej opcji, ponieważ paczkomat mam przed blokiem, a na kuriera nie chciałam czekać. Napisałam prawdziwą opinię na OPINEO, ponieważ mnie o to poproszono. W odpowiedzi na opinię przeczytałam, że to ja sama opóźniłam przesyłkę, rezygnując z kuriera!!! Totalne bzdury, to moja sprawa jak odbieram przesyłki. W opinii nie napisali, że z ich winy wszystko się opóźniło, że sama musiałam się upominać o buty…. Gdy poprosiłam, żeby zweryfikowali nierzetelną odpowiedź na moją opinię, odpisano mi, że tego nie zrobią, bo jest rzetelna. Wcześniej z tego sklepu wysłano mi buty do zupełnie innej, odległej miejscowości i też nikt nie poniósł za to odpowiedzialności. Czekałam wtedy na przesyłkę prawie dwa miesiące. Ten sklep ma chyba za dużo klientów i się nieco poprzestawiało w głowach.Może czas dać szansę konkurencji, tym bardziej że ceny nie zwalają z nóg….. No w każdym razie dałam szansę firmie i na odzyskanie mojego zaufania i na rzetelny komentarz. A doczekałam się ……niczego. Potraktowano mnie bardzo obcesowo, przeproszono w mailu, ale tylko po cichu,ogólna informacja na moją opinię pozostała.

    Odpowiedz
  17. Kupilismy buty CCC okazalo sie ze towar jest wadliwy. Zadzwonilam umowili mi darmowego kuriera okazalo sie ze nie przyjechal.W notace jest zazaczone ,ze kurier byl ale mnie nie zastal. Klpina siedzialam w domu od 14.00 do 18.00 ,specjalnie sie zwolnilam z pracy.Mila Pani na infolini poinformowala mnie ze umowi mi kuriera po raz kolejny ale znowu musze czekac w przedziale czowym od 15.00 do 18.00 ….

    Odpowiedz
  18. Zamowilam botki Lasockiego na eobuwie i okazalo sie ,ze skóra jest twarda i sztywna. Niestety buty nie wygodne. Po paru dniach wstąpilam do sklepu ccc i zobaczylam te same botki , z ciekawosci przymierzylam i o dziwo skóra mieciutka . Bardzo to dziwne,ze niby te same buty a zakupione przez internet są ze skóry kiepskiej jakosci. Mam nauczke ,ze butów na odleglosc nie kupuje sie.

    Odpowiedz
  19. Zamówiłam buty na eobuwie.pl czółenka Lasockiego, po dwóch miesiącach ujawniła się wada / zapadł się wkładka pod pietą w obu butach/. Reklamację uznano za bezzasadną, a buty nadają się według nich do chodzenia. Moja opinia jest całkiem odwrotna, buty nie nadają się do chodzenia. Nie polecam tego sklepu, na pewno nic już tam nie kupię.

    Odpowiedz
  20. Może coś się u nich zmieniło, bo jestem bardzo miło zaskoczona! Obawy były, bo za pierwszym razem czekałam prawie 4 dni. Tym razem trekkingi przyszły już na drugi dzień. Ładnie zapakowane, nowe i z oryginalnym logo. Myślę, że jeszcze skorzystam z oferty.:)

    Odpowiedz
  21. Wszystko jest w miarę dobre, ale tylko do momentu gdy chcemy dokonać zwrotu lub reklamacji butów. Niestety wtedy sklep ma w „głębokim poważaniu” klienta. Ewidentne uszkodzenie buta, które zostało zgłoszone od razu po zakupie dla sprzedawcy jest nieistotne i nie podlega reklamacji. Gdy klient zwraca buty zgodnie z przepisami sklep nagle stwierdza że buty musiały być używane.

    Odpowiedz
  22. Odradzam.
    Zakupiłem w tym sklepie buty firmy Pepe Jeans. Buty zakupione były w maju zeszłego roku. Chodziłem w nich na zmianę z innym obuwiem. Niestety po krótkim czasie – czyli po pięciu miesiącach! Buty kosztowały 279 zł więc nie były to bazarowe botki- moim zdaniem powinny wytrzymać dłużej. Po jakimś czasie postanowiłem złożyć reklamację w sklepie Eobuwie.pl.
    Ku mojemu rozczarowaniu reklamacja została odrzucona. Dostałem decyzję ze sklepu Eobuwie o nieuznaniu reklamacji. Decyzja została wystawiona nie przez rzeczoznawcę tylko przez jakąś Panią „Starszą specjalistkę” Jedno ze zdań w decyzji bardzo mnie rozbawiło- cytuję „Obuwie nosi ślady intensywnego użytkowania a wady powstały adekwatnie do czasu i formy czasu i formy eksploatacji.” Więc Pani- nie wiadomo kto- twierdzi że dziura powstała po 5-ciu miesiącach jest adekwatna do czasu eksploatacji przy butach za 280 zł.
    Sklep umywa ręce. Więc jeżeli chcecie kupić sobie obuwie na pare miesięcy za dużą kasę to proszę bardzo. Nie polecam sklepu w żadnym wypadku!
    Oczywiście wynajmę prawdziwego rzeczoznawcę i skieruję sprawę do sądu, ale niestety to zajmie mój czas.

    Odpowiedz
  23. Zakupiłem buty Lanqier w 28 października 2016 roku 21 listopada były już przekazane do reklamacji. Odklejona podeszwa. Pierwsza reklamacja rozpatrzona przez producenta w formie naprawy. Czas oczekiwania miesiąc, eObuwie nadało paczkę, która nie wyszła z poczty przez 5 dni, nie wiem jak to zrobić ale można …. Druga reklamacja 20 luty 2017 ta sama wada, ten sam but plus rozwarstwienia podeszwy. Reklamacja uznana za niezasadną przez producenta. Telefon do eObuwie dział reklamacji, że nie są wstanie nic zrobić, odwołania i nic więcej. Powiedziałem, że zadzwonię do producenta, na to pani, że nie może podać numeru. Ja na to, że mam i nie musi podawać – konsternacja w słuchawce. Zadzwoniłem okazało się, że paczka nigdy nie dotarła do producenta przy drugiej reklamacji. eObuwie dzis skorygowało swoje informacje, druga reklamacja rozpatrywana przez ich rzeczoznawcę. Przepraszają za błąd. Sprawa zgłoszona do Rzecznika. Nie chodzi o pieniądze ale nie cierpię oszustów. Buty 4 miesiące użytkowane może z 1 miesiąc.

    Odpowiedz
  24. Witam Serdecznie. Odradzam zakupy w Eobuwie. Jak rozmówca wyżej, zakupiłem buty Eco za nie małą kwotę. po paru miesiącach szwy zaczęły puszczać. Wysłałem towar w celu reklamacji. Dostałem opinię od rzeczoznawcy. Moja wina, źle użytkowałem. Dalszy komentarz jest zbędny. Pozdrawiam producenta obuwia. Rozmawiałem z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Sprawa nie jest do załatwienia. Muszę uzyskać opinię rzeczoznawcy że, to wina producenta. Tyle warte jest prawo w RP

    Odpowiedz
  25. Na początku byłam bardzo zadowolona dopóki nie kupiłam torebki CK prawie za 300 i po 4 miesiącach chodzenia od wielkiego dzwonu zobaczyłam ze zaczęło schodzić lico i to w takim mięsu że ciężko by było mi samej ja uszkodzic. od razu postanowiłam odesłać do reklamacji i właśnie dziś dostałam wiadomość z odmowa jestem mega zła ponieważ z takie pieniądze mam prawo oczekiwać coś więcej. Jestem bardzo ciekawą czy reklamacje wyglądają tak samo jak w siecowkach czyli kierownik sobie decyduję czy przyjąć czy mieć w dupie.

    Odpowiedz
  26. Odradzam.Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrot za małych butów.Czekam miesiąc.Sprawe skieruje do sądu ponieważ oszukują ludzi.Własnie dziś byłam u prawnika.Okazuje się że nie wywiązali się z własnej umowy dotyczącej zwrotu pieniędzy.Oradzam wszystkim ten sklep eobuwie

    Odpowiedz
  27. Od 3 tygodni czekam na zwrot pieniędzy – ciągłe mamienie, że wyślą mi potwierdzenie przelewu od tygodnia a pieniędzy dalej nie ma…

    Odpowiedz
  28. Przyłączam sie do wszystkich negatywów,Zamówiłam buciki owszem 2 dni i juz je miałam,jednak chciałam zwrócić,.minelo 4 tyg pieniążków wciaz nie mam.

    Odpowiedz
  29. Też odradzam, buty,a właściwe sandały z nowej kolekcji zakupione na eobuwie.pl po prostu po 2 godzinach od założenia rozpadły się- odkleiła się podeszwa i pseudo lamówka na koturnie…. masakra… odsyłam ten szajs

    Odpowiedz
  30. Odradzam. Praktycznie nie dają gwarancji. Nie oddają nawet reklamowanych produktów do rzeczoznawcy, tylko wystawiają „Decyzję sklepu”, odrzucając reklamację. Ja się dowiedziałam z tej decyzji, że źle dobrałam buty sportowe Asics Cumulus (które dobrałam w Sklepie Biegacza i był to ten sam rozmiar, który nosiłam od lat (dokładnie w tym samym modelu butów, tylko wersji sprzed kilku lat). Jednym słowem – trochę taniej, ale BEZ GWARANCJI, za to z irytującym uzasadnieniem odrzucenia reklamacji.

    Odpowiedz
  31. Absolutnie odradzam. Wszystko jest dobrze do czasu kiedy chcemy buty reklamować, wtedy zaczynają się schody. Buty sneakersy renomowanej wydawało by się marki Tommy Hilfiger, kupione za niemałe pieniądze po trzykrotnym założeniu zaczęły się rozwarstwiać w miejscach zgięcia stopy. Buty odesłane i oczywiście odpowiedź – reklamacja niezasadna. Znaczy że co? Buty do postawienia na półce? Przecież stopa ma to do siebie że się zgina a w tym wypadku dużo się nie nazginała, bo buty są praktycznie bez śladów używania a już się rozłażą. Wstyd dla marki Tommy Hilfiger za wypuszczenie na rynek takiego bubla, a jeszcze bardziej wstyd, że się wypinają na klienta. Mój syn kupuje tylko buty Hilfigera i ma ich kilkadziesiąt par, ale takiej sytuacji jeszcze nie było, więc albo eobuwie sprzedaje podróby albo marka Tommy Hilfiger schodzi na psy, tak pod względem jakości jak i dbałości o klienta.

    Odpowiedz
  32. Zamówione buty okazały się tandetą więc odesłałam.Niestety czekam już miesiąc na odpowiedż i ani pieniędzy ani butów.Stanowczo NIE POLECAM !!! już nigdy nic tam nie zamówię i wszystkim znajomym będę mówiła aby tam nie kupowali.Komunikacja ze sklepem tragiczna ,nie dbają o klienta.Szkoda ,że wcześniej nie przeczytałam komentarzy.

    Odpowiedz
  33. Odradzam zakupy w tym sklepie. Kupiłem buty CK za ponad 400 zł z których po miesiącu używania ( naprawdę delikatnego) zaczęła schodzić farba. Buty nie są oryginalne. Złożyłem reklamacje po miesiącu od zakupu – standardowo odmowa wymiany i zwrotu gotówki. NIEPOLECAM, RADZĘ OMIJAĆ Z DALEKA!!!

    Odpowiedz
  34. Również odradzam! Wszystko jest super dopóki nie trzeba reklamować butów. Kupiłam CONVERSy, którym po pół roku od zakupu wytarła się zapiętka w obydwu butach. Oczywiście reklamacja została odrzucona a z formułek typu „kopiuj, wklej” dowiedziałam się, że źle użytkowałam obuwie i źle dobrałam rozmiar, a zużycie jest adekwatne do czasu użytkowania. Jest to moja 3 para trampek tej firmy i do tej pory nie było takich problemów! Pomijam fakt, że buty kupiłam w listopadzie, w związku z czym w zimie w nich nie chodziłam i zdążyłam je założyć dosłownie kilka razy. Ponadto buty wróciły do mnie w pudełku rozciętym na całej długości nożykiem! Na szczęście nie uszkodzili ich dodatkowo… Brak słów.

    Odpowiedz
  35. Ten sklep to jakaś porażka, nie uznali mi reklamacji a na buty czekam już 2 tygodnie, po za tym nikt w stanie nie jest się skonsultować z klientem, ani podać przybliżonego czasu realizacji. Jutro wybieram się do rzecznika praw konsumenckich może to coś podziało, to są jacyś oszuści. Nie polecam!!!

    Odpowiedz
  36. ja kupiłam new balance użytkowałam 2 miesiące i to wiosną pogoda super ani razu kontaktu wodą i wyglądały ja po 2 latach i kilkakrotnym praniu.masakra.oczywiście odpowiedzi tragiczne,ręce opadają. kilka razy kupiłam coś u nich ,ale to już był ostatni raz żenada w tych czasach jak nie dbają o klienta.

    Odpowiedz
  37. Rowniez odradzam ten sklep. Ponad tydzień temu dokonałam zakupu płacąc przez payU. Sklep twierdzi ze nie dostali wpłaty. Zarowno moj bank jak i payU sprawdzili wszystko u siebie, mam oficjalne potwierdzenia ze pieniadze zostały przelane. Sklep raz obiecuje ze zaksieguja wpłatę a zaraz potem dostaje informacje ze nie zapłaciłam. Nie moge anulowac zamowienia bo nie odzyskam pieniedzy. Juz nigdy nic u nich nie zamówię.

    Odpowiedz
  38. Przeczytałam powyższe wpisy i przeraziłam się, wzięłam lupę i zaczęłam sprawdzać buty jakie na wiosnę tam zakupiłam a mianowicie dwie pary sandałów i sportowe – wszystkie marki Rieker. Jak na razie niczego podejrzanego nie znalazłam, Oczywiście buty były przeze mnie używane są wygodne i nie zauważyłam, żeby coś z nimi się działo.
    Niczego u nich nie wymieniałam, bo nie było takiej potrzeby, więc nie mogę nic na ten temat powiedzieć. Myślę, że buty są oryginalne, niczego podejrzanego nie zauważyłam.
    Kupiłam jeszcze ostatnio trekkingi marki Columbia,bardzo wygodne, ale nic więcej na ich temat nie mogę powiedzieć, bo jeszcze nie były używane, pozostaje mi mieć nadzieję, ze również będą dobre jak te wcześniejsze.

    Odpowiedz
  39. Witam, ja u nich zamówiłam w lipcu 2 pary emu – przyszły szybko, w ciągu 48h. Obie pary zwróciłam. W sumie całość procesu (kurier, systemowy e-mail o przyjęciu zwrotu, rozliczenie) to 11 dni roboczych. Długo czy krótko, cóż… niby uprzedzali telefonicznie, że mają teraz dużo zwrotów ze względu na wyprzedaże i są opóźnieni. Infolinia na +, dość pomocni w udzielaniu informacji, pomogli przy zwrocie. Nie wiem czy zamówię coś w przyszłości. Mają duży wybór, ale ja mam problem z doborem właściwego rozmiaru, często brakuje mojego, a poza tym biorę pod uwagę w/w komentarze o ”podróbkach”.

    Odpowiedz
  40. Witam, wielokrotnie kupowałam buty dla całej rodziny, zwroty odbywają się bez zarzutów, gorzej natomiast z reklamacją o czym właśnie się przekonałam. Po 5 miesiącach użytkowania „markowej”torebki Moschino (dodam, że nie była to jedyna noszona przeze mnie w tym czasie torebka) ekoskóra z której jest wykonana popękała. Rzeczoznawca uznał, że z popękała z powodu złego użytkowania….ponowna reklamacja odrzucona. Torebka za prawie 900 zł na 5 miesięcy noszenia – brawo! Nie polecam…

    Odpowiedz
  41. Odradzam sklep. Już kiedyś obiecałam sobie, że na eObuwie.pl nie będę już robić zakupy, ale dałam się skusić marką Quazi. Tragedia. Po 1,5 tygodnia (!) nosienia sandałów odkleila się podeszwa na jednym bucie i po kilku dniach zaczęła się powoli odklejać i na drugim. Ozdoba na sandale latała, że kilkakrotnie niemalże zgubiłam ją. Oddałam do reklamacji i chciałam zwrot pieniędzy, bo 160 zł. jest stanowczo za dużo za tak słabą jakość. Po 3 tygodniach lipca zwrócili sanaly nienaprawione i uznali reklamację za niezasadną?! Zwróciłam im sandały ponownie bardzo oburzona i żądałam naprawę (jak zwrot niemożliwy ) i zwrot części kwoty, bo czekając kolejne 3 tygodnie (łącznie 6 tygodni) to jest prawie całe lato a w jesieni sandały nie noszę. Oddali buty po chyba 3 tygodniach zaklejone, ale ozdoba nadal „lata”. Fatalny sklep, fatalny towar.

    Odpowiedz
  42. Czytam powyższe posty-no i cóż – reklamacja to porażka w eobuwie.to prawda[buty new balance – miesiąc użytkowania-zepsute-złe użytkowanie,ponowna reklamacja odrzucona];wszytkim którzy zechcą tam kupować -ZASTANÓWCIE SIĘ-jakość wykonania obuwia jest ogólnie kiepska ,jeśli sprzedawca nie uznaje reklamacji,to zakup w eobuwie to wyrzucenie pieniędzy w przysłowiowe błoto!!!

    Odpowiedz
  43. Niestety muszę przyłączyć się do większości negatywnych opinii. Do momentu dokonywania samych zakupów na eobuwie.pl nie mogłam złego słowa powiedzieć. Trafiałam jednak na towar dość dobrej jakości. Ostatni mój zakup sandałek Sergio Bardi okazał się wyjątkowo nieudany. Po miesiącu nieregularnego użytkowania skóra na całej długości pięty po prostu się porozrywała, a buty choć z zewnątrz OK, wyglądały jak obszarpane. Wypełniłam formularz reklamacji i odesłałam. Niestety bardzo szybko otrzymałam odpowiedź, iż uznano moją reklamację za bezzasadną. W załączeniu opinia rzeczoznawcy o mojej winie i charakterystyce chodu. Dziwne, że żadne inne sandałki nigdy tego typu uszkodzenia pod wpływem mojego chodu nie miały. Odwołałam się, a po tygodniu otrzymałam tą samą sztampową , szablonową odpowiedź z informację o nadaniu przesyłki ze zwrotem butów. Koniec. Zaznaczam, że buty te kosztowały w promocji 179 zł (przed promocją prawie 240). Winy sklepu, ani producenta nie ma. Swoją drogą czy ktoś wie, co to za producent kryje się pod tą z włoska brzmiącą nazwą ? Nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat.

    Odpowiedz
  44. Również odradzam zakup butów. Jakiś czas temu zamówiłam tam espadryle QUAZI. Po otworzeniu paczki okazało się, że w jednym bucie szew jest rozpruty. Odesłałam więc buty, jednak jak poinformowano mnie drogą e-mailową reklamacja nie może być uznana za zasadną, gdyż buty noszą ślady użytkowania i są uszkodzone, a na nagraniach z kamer, które są rzekomo przeprowadzane przy wysyłaniu każdej przesyłki, nie widać, żeby buty były uszkodzone podczas przygotowywania ich do wysyłki. Producent także rzekomo odrzucił reklamację. Nie polecam tego sklepu. Zamówiłam tam coś pierwszy i ostatni raz.

    Odpowiedz
  45. 25.09.2017 r zakupiłam na eobuwie botki Lasocki OCE-PARISA-01. W dniu 06.10.2017 gumka na zewnętrznej kostce na obuwiu nagle się pofalowała jakby zaczęła się pruć. Będę próbowała reklamować ale po przeczytaniu powyższych komentarzy zaczynam wątpić w skuteczność reklamacji ;/

    Odpowiedz
    • Próbować trzeba. W moim przypadku oddam do sądu sprawę, bo nie mam butów
      z powrotem, ani gotówki. Nie zostawię tego tak, ale mogłam wcześniej przeczytać te negatywne opinie. Same nie uznane reklamacje. Według mnie nie wysyłają nawet do producenta w przypadku reklamacji, tylko sami odrzucają to co jest jasne i oczywiste
      w reklamacji.

      Odpowiedz
  46. sklep od razu odrzucił moją reklamację, dopiero na moja interwencję ktoś napisał opinię . Oczywiście reklamacja była bezzasadna, przy ewidentnych wadach obuwia. także wszystko cacy ale do czasu.Dodam , że jestem stałą klientką tego sklepu od samego początku jego istnienia, ale to dla nich oczywiście też nie ma żadnego znaczenia. Teraz to już mają tylu klientów…..

    Odpowiedz
  47. Przecież jeśli wada ujawni się do pół roku od zakupu, to należy zgłosić niezgodność towaru z umową. Taka reklamacja jest łatwiejsza, bo skoro wada ujawniła się w tak krótkim czasie od zakupu, to oznacza to, że istniała w dniu zakupu. W takim przypadku to na producencie spoczywa obowiązek udowodnienia mi, jako klientowi, że wada ta nie istniała w momencie zakupu. Poza tym nie można żądać od razu zwrotu gotówki, tylko zgodnie z przepisami jest kolejno: naprawa, obniżenie ceny, wymiana na nowe i dopiero na końcu zwrot kasy. Zwróćcie uwagę, że jeśli odeśle się rozklejone buty i żąda zwrotu kasy, to odrzucają reklamację, bo w pierwszej kolejności należy domagać się ich nieodpłatnej naprawy (taką sytuację zresztą opisał ktoś wyże)j. Poczytajcie sobie proszę przed wysłaniem reklamacji co napisać i czego żądać. Powodzenia.

    Odpowiedz
  48. Zakupiłam w sklepie obuwie za prawie 400 zł. Przymierzyłam w mieszkaniu kilka razy, jednak nie zdecydowałam się ich zakup. Odesłałam więc obuwie, ale mój zwrot nie został uznany. Próbowałam skontaktować się z przedsiębiorstwem i wyjaśnić sytuację, jednak bezskutecznie. Dostałam jedynie informację, iż obuwie było używane. Nie rozumiem, jakimi przesłankami dział reklamacji się kierował, skoro obuwie mierzyłam tylko i wyłącznie w mieszkaniu. NIE POLECAM!

    Odpowiedz
  49. witam!Zakupiłam torebkę w cenie 450zł w której zepsuł sie zamek.Oczywiscie w odpowiedzi otrzymałam standardową jak widzę powyżej regułkę iż producent nie uznał reklamacji, ale na razie nie wiedzą dlaczego???

    Odpowiedz
  50. Witam, zakupiłam na e-obuwie botki Lasockiego, po kilku załozeniach okazało się ze gumowa podeszwa ściera sie w brzydki sosób, a wkładka uległa pofalowaniu i uciska stopę.Dokonałam reklamacji w 20 dni od zakupu,żądałam zwrotu gotówki.Reklamację odrzucono z decyzją ze wady są znikome, moje odwołanie również spotkało się z odmową.Proces reklamacji trwa juz ponad 2 m-ce.Propozycja firmy to naprawa wad…jak mozna naprawić startą gumę?Nie mając wyjscia zgodziłąm sie na „naprawe”..i czekam.Oczywiście musiałam zakupić inne obuwie.Przestrzegam przed producentem bubli oraz przed pośrednikiem , który nic w sprawie reklamacji nie robi,Nie polecam e-obuiwe , a producenta nalezy omijać .

    Odpowiedz
  51. Hej! Czy jest możliwość zamówienia w sklepie online, a potem odbioru w jakimś punkcie stacjonarnym? Fajnie, jakbym mogła jednak te buty przymierzyć i wtedy podjąć ostateczną decyzję.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz