BonPrix – czy wart zaufania?

bonprix

Bon prix jest popularnym w Polsce sklepem internetowym, który wchodzi w skład największego koncernu sprzedaży wysyłkowej na świecie: OTTO Versand z siedzibą w Hamburgu. Firma prowadzi swoje interesy w kilku największych państwach Europy. „Atak” na Polskę marka przypuściła  w 1991 roku.

Podstawowym nośnikiem oferty firmy jest katalog, który otrzymać może każdy na specjalne życzenie bez żadnych dodatkowych opłat. Artykuły oferowane przez Bon Prix importowane są z obszaru całego świata, natomiast obecnie coraz większa ich część produkowana jest przez naszych rodaków w Polsce.

Główną grupą, jaka robi zakupy w sklepie są kobiety. Marka ma także do zaoferowania wiele artykułów dla mężczyzn i dzieci. Sklep w swojej ofercie ma odzież ( sukienki, tuniki, spodnie, spódnice, odzież wierzchnią, swetry, kostiumy), bieliznę (stroje kąpielowe, staniki, gorsety, komplety, bielizna erotyczna, bielizna męska i dziecięca), obuwie oraz akcesoria domowe ( firanki, rolety, zasłony, dywany, pościel, koce, ręczniki i inne). Osoby, które należą klubu bon prix mają 10 % rabatu na zakupy.

Siedziba firmy w Polsce znajduje się w Łodzi. Więcej na jej temat przeczytać można na oficjalnej stronie www.

Click to rate this post!
[Total: 7 Average: 1.6]

Bon prix - opinie z forum:

  1. Sklep w porzadku. duzo rzeczy. Fakt nie powiem ze jestem stalą klientką ale pare rzeczy kupilam zwlaszcza jak sa wyprzedaze;p

    Odpowiedz
  2. To jeden z moich ulubionych sklepów internetowych. Maja duży wybór no i ubrania dobrej jakosci. Ceny tez niewygórowane. jest ok.

    Odpowiedz
  3. W tym sklepie dosłownie jakość zależy od ceny. Jeśli kupujesz koszulkę za 20zł, to takiej jakości przyślą, że jedynie się nada do sprzątania domu, jeśli za 60zł to naprawdę długo w niej pochodzisz. Moja mama dostaje od nich katalogi już odkąd była mała, czyli ładnych parę czy nie nawet paręnaście lat.
    Nie raz były fajne rzeczy, a nie raz okropne badziewie. Najlepiej czytać komentarze na str. int. jeśli są pod produktem, bo one najlepiej pokazują jak zdjęcie jest zgodne z realem i jak wypada materiał. A zdarza się, że na zdj jest cudo, a na żywo w życiu by się na to uwagi nie zwróciło.
    Z wysyłką różnie, jeśli mają na stanie, to ok kilka dni, jeśli nie, to dosyłają niekiedy po 1-2 miesiącach.
    I często zawyżone rozmiary, ja nosząca M/L, zazwyczaj brałam ok. S i było ok.
    Kilka par spodni moja mama miała i z tego co pamiętam była dość zadowolona, kilka par zwęziła:) kilka skróciła…
    ale zawsze odesłać można.

    Odpowiedz
  4. Bon prix ostatnio bardzo mnie trochę zawiódł. Kupowałam u nich kilka razy i większość rzeczy nadawała się do użytku. Czasami też kolory nie były takie, jak na zdjęciach. No i oczekiwanie było długie. Do tego jednak już się przyzwyczaiłam. Ostatnio jednak zrobili mi fatalnego psikusa. Zamówiłam kostium kąpielowy, nauczona doświadczeniem odpowiednio wcześniej, żeby mieć go na urlop w sierpniu, a tu niespodzianka, dwie spódniczki z podkoszulka! Pan z reklamacji najpierw nabił mi rachunek, bo musiałam muzyczki wysłuchiwać, zanim odebrał telefon, a potem stwierdził, że nic to, że bon prix się pomyliło. Przecież mogę zwrócić, na mój koszt, czego nie zamówiłam, a potem zamówić kostium jeszcze raz, znowu z kosztami przesyłki. I może mi go przyślą, ale nie wiadomo kiedy, a może wcale nie, bo choć na stronie jest dostępny, to panu się zdaje, że go nie ma. To, że w sumie wystrychnęli mnie na dudka i zrobili kłopot przed urlopem nie wywarło na panu wrażenia. Szanująca się firma, jeśli popełni pomyłkę, która stanowi dla klienta problem, rozwiązuje go tak, żeby żeby ten problem zminimalizować, a nawet klientowi udzielić rekompensaty. Ale nie bon prix!

    Odpowiedz
    • to fakt, jak poprosisz o szybszą wysyłkę to Ci powiedzą, że mają tyle i tyle czasu, chcesz kup, nie chcesz spadaj. Takie podejście. Dziwne bo konkurencja coraz większa.

      Odpowiedz
  5. Dostaję katalogi od parunastu lat. Kupuję raz na jakiś czas, z zakupionych rzeczy zawsze jakąś muszę odesłać. Jakościowo rzeczy są bardzo różne. Zmieniają ceny, raz kupiłam bluzkę taniej, a jak chciałam kupić w innym kolorze okazało się, że jest o 10zł droższa, więc nie kupiłam. Niestety naprawdę fajnych wzorów mają niewiele… Dużo badziewia sprzed lat… Ale czasem trafi się jakaś fajna rzecz. Z wymianą nie ma problemu, warto czytać komentarze.

    Odpowiedz
  6. Z oferty sklepu skorzystałam po raz pierwszy i od razu mam niemiłe doświadczenie. Zamówiłam strój kąpielowy, który mi się najbardziej spodobał (wybór był spory). Dostałam go naprawdę szybko, równo tydzień po złożeniu zamówienia, czego się nie spodziewałam. To na plus. Jakie jednak było moje zdziwienie, gdy z paczki wyjęłam całkiem inny kostium! Zgadzał się kolor i rozmiar,też jednoczęściowy ale zupełnie inny fason.Bez żadnego ostrzeżenia, że np. nie ma tego wybranego przeze mnie, przysłali inny. Pewnie to pomyłka sklepu, bo na stronie zobaczyłam, że otrzymany kostium jest o 40 zł droższy od tego, który zamówiłam i za który zapłaciłam. Sklep jest więc stratny, ale to nie mój problem :). Gdybym miała więcej czasu, może bym go odesłała, ale za tydzień jadę na urlop i jest mi potrzebny, więc go zostawię. Na szczęście pasuje i całkiem nieźle wygląda, choc tamten bardziej mi się podobał. Mocno się zastanowię w przyszłości czy jeszcze coś u nich zamawiac. Sporo kupuję przez Internet i nigdy jeszcze nie miałam takiej sytuacji. Szkoda, bo wiele ubrań u nich mi się podoba…

    Odpowiedz
  7. e tam dziewczyny gadacie. Ja zamawiam od dluzszego czasu u nich i sie nie zawiodlam, co wiecej jak juz ktos tu wspomnial jakos rzeczywiscie ciuchow sie polepszyla.
    Zastanawiam sie tylko nad jednym. Zwykle robilam u nich zakupy przez strone wwww. teraz czesto pojawia mi sie cos takiego np http://www.bonprix.pl/sklep/sukienki.asp i nie wiem co to jest ten sklep w dresie. Macie jakis pomysl? Czy oni maja dwa sklepy?

    Odpowiedz
  8. A jak rozpatrują zwroty? Kupilam sobie u nich sukienke. Troche nie przemyslany zakup no i pasowaloby mi ją oddać. Ile moze potrwać to?

    Odpowiedz
    • Tak jest ze zwrotami ze nie zwracają pieniędzy za rzeczy które im.odsyłacz. Ja nie dostalam zwrotu pieniędzy za wysłane im rzeczy ale również nie dostalam zwrotu za niezrealizowane przez nich zamówienie. Oszukali mnie na.ponad 200 zl!!! Pisałam koło 10 maili i ani na jednego nie dostałam odpowiedzi.

      Odpowiedz
  9. Ja również dokonałam zwrotu 17 grudnia i do 2 stycznia 2014 roku nie mam zwrotu pieniędzy. Powiedzieli mi, ze paczka nie doszła a zwrot pieniędzy po 14 dniach od dostarczenia zwrotu. Dziwne bo wysłałam priorytetem to 18 grudnia paczka powinna u nich być. Czasami trzeba upominać się o zwrot pieniędzy, czasami wszystko gra.

    Odpowiedz
  10. Zobacz zdjęcia z Insta w strojach z Bon Prix. Zainspiruj się

  11. Och chciałam zamówić raz ,i już wiem ,że nigdy nawet na tą stronę nie wejdę. Tydzień temu zamówiłam sukienkę na studniówkę która jest w tą sobotę (tj. 14.01.2017r). Dzisiaj (tj. 10.01.2017r) napisałam kiedy dojdzie moja sukienka ponieważ zaczęłam się denerwować czy dojdzie na czas ,a nadal była w mojej historii zamówień. Proszę sobie wyobrazić moje zdziwienie ,kiedy Pani odpisała mi ,że na podane dane nie ma żadnego zamówienia ,a sukienka w magiczny sposób zniknęła z mojej historii zamówień a strona zadaje mi głupie pytania typu „Jak Pani zamawiała? Przez internet czy inaczej?”. W tej sytuacji muszę biegać po sklepach które są w moim mieście ,na ostatnią chwilę szukając sukienki…

    Odpowiedz
  12. Bonprix był fajnym sklepem internetowym teraz to po prostu syf pani przy telefonie już nie pomaga w wyborze numeracji mimo że z tabeli wynika że rozmiar 42 to w pasie 78-81 a spodnie przyszły na 90 panie zachowują się jak by pracowały za karę głupie odzywki i ogólnie nie przyjemna atmosfera .Panie są miłe tylko jak dzwonią z promocją do klienta wtedy są słodziutkie jak niemiecka sacharyna .Już nigdy nie kupie nic w tym sklepie.

    Odpowiedz
  13. Sklep nie publikuje negatywnych opinii o produktach. Już drugi raz moja opinia nie pokazała się na stronie. Kupiłam sukienkę za 200 zł, opierając się na zdjęciach i opiniach innych klientek. Sukienka była fatalna, źle leżała nawet na szczupłej figurze i jak się okazało po przymiarkach w domu, zdjęcia na stronie zrobione były w sposób, mający ukryć mankamenty fasonu. Opisałam swoje wrażenia 3 tygodnie temu, jednak mojej opinii nadal nie widać. Więcej nie będę tam robić zakupów. NIE POLECAM!!!

    Odpowiedz
  14. Witam. Otrzymałam nowy katalog lato 2017. Nie jestem w stanie wielu rzeczy zamówić ponieważ: produktu brak, kup sobie inny lub nie ma rozmiaru.

    Odpowiedz
  15. Nie polecam
    Z zamówionej paczki 3 asortymentów realizują tylko 1 a pieniążki przetrzymują na koncie, by zarabiać na odsetkach? Nie kontaktują się telefonicznie, by w porę poinformować o swoim bałaganie i braku realizacji całego zamówienia. – Ciekawi mnie ile czasu będę czekać na zwrot nadpłaconej kwoty ok. 160 zł.

    Odpowiedz
  16. ja zamawiam tylko ze strony internetowej – dostawa 6 -8 dni rzeczy w większości fajne – tylko dżinsy po 4 praniach ciągle śmierdzą „chemią” to jedyny minus moich zakupów

    Odpowiedz
  17. Byłam klientką bon prix dłuższy czas, ale zrezygnowałam po numerze, jaki mi ostatnio wycięli. Przysłali bluzkę, której nie zamawiałam, zwróciłam ją ponosząc koszt przesyłki. Koszt ten został mi zapisanym jako bon, czyli musze znów coś u nich kupić, aby ” odzyskać” pieniądze. Nigdy nie spotkałam się z takim załatwieniem sprawy.

    Odpowiedz
  18. Chcialam zamowic z Bonprix dwie bluzki z katalogu papierowego. Po wyszukaniu ich na stronie internetowej okazalo sie, ze ich cena jest wyzsza o 15 zl. W katalogu papierowym kosztuja 60 zl, a na stronie internetowej 75 zl. Mial ktos taka sytuacje?

    Odpowiedz
  19. Czas realizacji towaru pozostawia wiele do życzenia. Raz okazało się, że status dostępności towaru na stronie internetowej był niezgodny ze stanem magazynu, zaś czas realizacji był tak odległy, że byłam zmuszona całkowicie zrezygnować z zakupu, a chodziło o ciepłą kurtkę. Jeśli moje Panie potrzebujecie w styczniu ciepłych zimowych ubrań, w żadnym razie nie kupujcie z tej firmy, bo w lutym dowiecie się, że towar otrzymacie na lato, co też mnie spotkało. Teraz z kolei potrzebuję wyjściowego out fitu na rodzinną okazję. Po 8 dniach (roboczych) status realizacji pozostaje bez zmian, zaś ze strony firmy nie pojawiła się żadna informacja. Po wysłaniu wiadomości do obsługi klienta otrzymałam jedynie niezmieniony „szablon” zwrotny niezawierający nawet konkretnej daty wysyłki towaru, jedynie wytłumaczenie, iż opóźnienie jest spowodowane nieterminową realizacją zamówień ze strony producenta. Nie interesują mnie takie wymówki. Odzież jest produktem pierwszej potrzeby zaś niewywiązanie się z umowy sprzedaży należy się co najmniej rekompensata.

    Odpowiedz
  20. Chciałam złożyć zamówienie,lecz się wycofałam,po co komu potrzebna jest moja dokładna data urodzenia,to jakieś kpiny, wszędzie ostrzegają przed szastaniem swoimi danymi,a tu przy zakupie kurtki potrzebna data urodzenia???? bardzo to jest dziwne

    Odpowiedz
  21. Kupuję często w Bonprix … jest to firma konkretna …ubrania gatunkowo są super..rozmiarówka taka jak piszą …ubrania są ładnie zapakowane …nie są wygniecione tak jak w tych innych firmach pitu pitu …naprawdę polecam ja jestem bardzo zadowolona

    Odpowiedz

BonPrix – aktualne wyprzedaże >>>

Dodaj komentarz